środa, 20 lipca 2011

Cudze chwalicie, swego nie znacie. Cz. II. Plus kilka polecanych stron.

Istnieją w sieci takie miejsca gdzie ani jedna minuta nie jest czasem straconym. Każda chwila jest za to prawdziwą ucztą dla oczu i pozytywnie nastrajającym relaksem.
(cytat ze strony KuferArt)

Poniżej przedstawiam Wam kilka "drzwi" to takich bajecznych miejsc...
(e-bay i się nie umywa:-)



Pakamera Artystyczna

Strona propagująca rękodzieło artystyczne stworzona przez kilku młodych projektantów.

zamsz i czarna, miękka skóra, cena 143 zł



Filcowa mini torebka/kosmetyczka, 80 zł




mały kuferek w hafty, 220 zł


retro z fioletowego zamszu, 117 zł

kopertówka zamszowo-filcowa, 117 zł


drukowana cyfrowo, 55 zł

folk, drukowana cyfrowo, 55 zł


Kufer Art  Galanteria Artystyczna

a'la zamsz, 147 zł


Maczki, 130 zł

Torbolada - Iwona Zielińska


z filcu, 175 zł


włoski filc, 185 zł



Elefant  

Granatowy jeans, rozmiar XL, cena 130 zł


wieczorowa z biglem, 78 zł


Dooperelle Rekodzieło Artystyczne

Filc z haftem, 180 zł



80 zł

kopertówka filcowa, 116 zł


Filc 3D z aplikacją, 68 zł

Moja rada na koniec:

***Jeżeli upatrzycie już sobie torebkę marzeń proponuję porównać jej cenę na kilku stronach. Zdarza się, że cena jednego modelu potrafi różnić się od siebie nawet o kilkadziesiąt złotych w zależności od sklepu!

A może i Wy znacie i polecacie inne strony z nietuzinkowym dodatkami?

5 komentarzy:

  1. widziałam już te torebki są śliczne:) jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie i zachęcam gorąco do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog , mam nadzieje że zaglądniesz na mojego bloga, ja z chęcią będe twój czytała ; )

    chanell-regii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń